QLTURALNE ROZGRYWKI W LNIANIE
Poszerzenie wiedzy, rozwinięcie kompetencji cyfrowych wśród młodzieży oraz seniorów poprzez połączenie nowych technologii z dobrą zabawą, to główny cel Projektu "Qlturalne Rozgrywki", w ramach którego grupa nieformalna Bibliolider działająca przy Gminnej Bibliotece Publicznej w Lnianie przeprowadziła następujące działania:
- warsztaty z tworzenia gier planszowych i terenowych z wykorzystaniem kodów QR,
- pogadanki i rozgrywki gier planszowych dla młodzieży i seniorów,
- zorganizowanie zabawy w formie mobilnej gry terenowej z kodami QR pn. "Rozkoduj zaszyfrowaną ścieżkę z ukrytymi skarbami by łączyć pokolenia",
- wyjazd integracyjny dla uczestników projektu (młodzieży i seniorów) do Wioski Chlebowej w Janiej Górze w celu uczestnictwa m.in. w fabularnej grze terenowej,
- stworzenie ścieżki edukacyjnej i zakupienie niezbędnych elementów do jej oznakowania w formie słupka i płytki pleksi z wygenerowanym kodem QR,
- stworzenie mobilnej gry terenowej na podstawie powstałej ścieżki edukacyjnej oraz gry planszowej.